تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

اعلام شروع عملیات آزادسازی ادلب از سوی ارتش سوریه از ساعاتی قبل


در روز جاری (۹۷/۶/۱۲) ارتش سوریه با اعلام آغاز عملیات آزادسازی استان ادلب، شهر راهبردی جسر الشغور در شمال غربی این استان را بشدت مورد حمله راکتی و موشکی قرار داد.

طی روزهای گذشته  نیروهای محور مقاومت با آرایش سنگین نظامی در نقاط مختلف هم مرز با استان ادلب در مواضع خود مستقر شده و آماده حمله به تروریست‌ها شده اند.

در یک گزارش میدانی، خودرو‌های زرهی، سلاح‌های سنگین و تانک‌های ارتش سوریه در حال حرکت به سمت مواضعی در مناطق روستایی جنوب استان ادلب مشاهده شده اند.

  بر اساس این گزارش، اکثر سربازان سوری در این منطقه را یگان نیرو‌های نخبه به فرماندهی «سهیل الحسن» تشکیل می‌دهند.

در همین حال نیرو‌های بیشتری از یگان پنجم ارتش سوریه برای شرکت در این عملیات راهی استان ادلب شده‌اند.

ملاحظه: درپی تهدیدات مکرر محور شرارت به سرکردگی آمریکا مبنی بر حمله گسترده به مناطقی از سوریه در صورت آغاز حمله به استان ادلب، مقامات سوری و فرماندهان جبهه مقاومت، بارها بر قطعی بودن عملیات آزادسازی تاکید کرده و متقابلا آمریکا و رژیم صهیونیستی را از هرگونه اقدام نظامی برحذر داشته و تهدید کرده بودند در صورت هرگونه حمله ای از سوی بیگانگان، به شدت پاسخ خواهند داد.

در همین رابطه روزنامه الثبات لبنان نوشت: بشاراسد و سیدحسن نصرالله در روزهای اخیر دیداری مستقیم داشته و طی آن تصمیمی بی سابقه گرفته اند که در صورت حمله آمریکا به سوریه اجرایی خواهد شد.علت اصلی تهدیدات اخیر محور شرارت که در مقایسه با تهدیدات قبلی بسیار گسترده تر و جدّی تر به نظر می رسید، اینست که استان ادلب آخرین پایگاه تروریست ها در خاک سوریه (وحتی آخرین نقطه در دو کشور عراق و سوریه) محسوب می شود و در صورت پاکسازی آن، نظام سلطه و محور شرارت، تمامی سرمایه چندین ساله خود را بطور کامل از دست خواهند داد لذا در مورد عملیات اخیر محور مقاومت بیش از گذشته عربده کشی کردند اما بحول و قوه الهی نیروهای خودی در شرف برداشتن آخرین گام در جهت نابودی تروریست ها که همان عوامل میدانی نظام سلطه هستند، می باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.