تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

جنگ رسانه ای جدید جریانات غربگرا علیه مردم باهدف کسب برتری درانتخابات سال آتی

در چندماه اخیر در کنار تخریب گسترده صدا و سیما، توسط حامیان دولت و جریانات وابسته به غرب در کشور، شاهد رسمیت دادن آنها به شبکه های بیگانه و معاند هستیم.

حضور عجولانه و پر رنگ اصلاح طلبان در شبکه‌های معاند به ویژه بنگاه خبرپراکنی دولت خبیث انگلیس (BBC فارسی) را باید در پازل انتخابات آتی “مجلس شورای اسلامی” دید؛ خصوصا اینکه ضرب الاجل تلگرام نزدیک است و در صورت فقدان جایگزین مناسب برای آن، آنهم در شرایط بداقتصادی کشور و کاهش هر روزه محبوبیت روحانی، جریان های غربگرا بر این باورند که قطعاً انتخابات را از دست خواهند داد!  

سالهاست که اصلاح طلبان قسمتِ خالیِ سبدِ رایِ خود را از طریق این تریبون های یک طرفه (رسانه های معاند اروپایی و استکباری) پُر میکنند در حالی که رقیب آنها از مشروعیت بخشی به این رسانه‌ها امتناع می‌ورزد.

دلیل وجاهت‌بخشی اکتیویست‌های اصلاح طلب به شبکه‌های معاندی که تریبون شان شب و روز در اختیار تحریم‌کنندگان این ملت است، چیست؟

براستی چرا شبکه‌هایی نظیر ‎من وتو و BBC فارسی که توسط منابع سعودی-صهیونیستی و آمریکایی-انگلیسی اداره می‌شوند، همیشه از کاندیدای اصلاح طلبان حمایت می کنند؟

آیا وقت آن نرسیده که پروژه قبح‌زدایی از شبکه‌های معاند متوقف و اعتدالیون بدون حمایت بیگانه و دشمن خارجی به کارزار انتخابات وارد شوند؟

به عنوان نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. مصاحبه حاشیه‌ساز شهیندخت مولاوردی؛ دستیار ویژه رئیس‌جمهور با آسوشیتدپرس و طرح برخی مسائل اختلافی بی قوا که خارج از مسئولیت اوست؛

۲. مصاحبه‌های متوالی احمد شیرزاد نماینده مجلس ششم، مهاجرانی، عباس عبدی و سایر اصلاح طلبان با رسانه های معاند؛

۳. مصاحبه ‎پوریا آسترکی با مریم معمار صادقی در برنامه صفحه۲ شبکه من وتو و.. .

ملاحظه: در جریان انتخابات سال ۱۳۹۴ مجلس و شوراها و نیز انتخابات سال ۱۳۹۶ ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری، رسانه های معاند و وابسته به استکبار جهانی با تمام وجود به حمایت از چهره های وابسته به غرب و عناصر مرعوب و خودباخته پرداختند که متاسفانه تاثیر زیادی نیز در نتیجه نهایی انتخابات به نفع جریان های مذکور بدست آمد؛ (وضعیت نابسانان کنونی کشور یکی از نتایج خسارت بار آنست) بنایراین تفاله های سیاسی این جریانات وابسته به دشمن که در بسیاری از نهادهای اجرایی و مقننه نفوذ کرده و در مصادر کار قرار دارند، مترصدند تا در انتخابات های بعدی نیز با اتکا به مقدورات و امکانات دشمن، در رقابت های انتخاباتی شرکت کنند که طبعا بایستی مسئولین نظام، قاطعانه با چنین سوءاستفاده هایی برخورد کرده و حامیان چنین شیوه و شگردی را افشا و با آنها برخورد کنند و اجازه ندهند یک بار دیگر در فرآیند گزینش چهره های اثرگذار در مناصب اجرایی و مجلس شورای اسلامی، رسانه های ضدانقلاب نقش آفرینی کرده و آنها را کمک کنند و نیز اجازه ندهند که مسئولینی در داخل دولت و مجلس با آنها ارتباط خبری و رسانه ای داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.