تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران
تازه های فناوری اطلاعات

تازه های فناوری اطلاعات

وبلاگی برای افزایش دانش فناوری کاربران

ضرورت جلوگیری از روند فاجعه‌بار بهانه زدایی از دشمن

روز یکشنبه (۹۷/۷/۱۵) سرانجام آخرین دستور FATF هم اجابت شد و مجلس لایحه CFT را تصویب کرد. حامیان FATF که پیش از این با توسل به هر دروغی، اجرای مقررات FATF را تنها راه حل مشکلات اقتصادی، بانکی، ارزی و … معرفی می‌کردند، ناگهان در چرخشی عجیب، صرفا گرفتن بهانه از آمریکا را تنها سودِ پذیرش FATF عنوان می‌کنند.

ملاحظه: روشی که دولت و مجلس و نیز حامیان تنش‌زدایی و … در پیش گرفته‌ و هر بار با حاتم‌بخشیِ یکی از منابع قدرت ملی، به دنبال گرفتن بهانه از دشمن هستند، فایده‌ای برای مردم ایران نخواهد داشت؛ مگر انهدام صنعت هسته‌ای با برجام باعث شد دشمن از بهانه‌های خود عقب‌نشینی کند که حالا با FATF و زمینه‌سازی تسلط آمریکا بر کل اقتصاد کشور، بهانه‌های دشمن تمام بشود؟

چه کسی می‌تواند ادعا کند، بهانه‌های دشمن تمامی دارد؟ بعد از اجرای همه استانداردهای FATF آیا آمریکا نمی‌تواند صنعت موشکی ایران را عَلَم کند؟ بعد از آن نمی‌تواند حقوق بشر را مطرح کند؟ قانون اساسی را چی؟ در همه اینها قرار است، منابع قدرت و اقتدار یک ملت به آمریکا بخشیده شود تا دیگر بهانه نگیرد؟

سرانجامِ این مسیر، نه تنها پایان یافتن بهانه‌های آمریکا نیست، بلکه از بین رفتن تدریجی همه منابع قدرت ملی است؛ وقتی منابع اصلی قدرت ملی تمام شد، آن موقع آیا دیگر آمریکا نیازی به بهانه گرفتن ندارد؛ با اشاره‌ای مملکت را از هم پاشیده و در اختیار قرار خواهد گرفت.

متاسفانه هراز گاهی جماعت مرعوب و غربزده یک موضوع واهی و خیالی را برای تنازل و وادادگی خود مطرح می کنند؛ تا مدتی قبل احتمال بروز جنگ و اینکه با توافق برجام، این تهدید! برطرف می شود، دلیل عقب نشینی ها و امتیازدادن متوالی آقایان بود و حالا که بحث جنگ منتفی است و همه بخوبی براین واقفند که دشمن توان و جرات تعرض را ندارد، مدعی می شوند درصورت عدم تصویب لوایح مرتبط با FATF ، آمریکا به این بهانه، فشارها را علیه ما تشدید خواهد کرد!

کسی نیست از این جماعت خودباخته سوال کند، مگر شما نماینده آمریکا هستید که می دانید با تصویب فلان لایحه، بهانه از دست آمریکا خارج خواهد شد!؟

در هر صورت همه باید بدانند، بهانه_زدایی فرآیند مرگ تدریجی یک ملت است که بایستی جلوی آن گرقته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.